Ostutingimused

Ostutingimused

Valige välja Teile sobivad tooted ja lisage need ostukorvi vajutades nupule „Pane ostukorvi“. Lehekülje ülal paremas servas on näha ostukorvis olevate toodete arv ja kogusumma.

Ostukorvis olevate toodete vaatamiseks, eemaldamiseks, koguste muutmiseks või tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „Vormista ost“.

Edasi valige sobiv transpordiviis. Täitke korrektselt kõik maksjat, kauba saajat ja transporti puudutavad andmed.

Peale andmete sisestamist ja tingimustega nõustumist, vajutage nupule „Maksma“ . Sellega loetakse ost sooritatuks.

Seejärel valige makseviis. Tasuda saate pangalingi abil (SEB, Swedbank) või pangaülekandega.

Ülekande tegemiseks vajalikud andmed on kirjas tellimuse kinnitusel, mis saadetakse Teie e-posti aadressile automaatselt peale tellimuse kinnitamist. Arve tasumisel märkige kindlasti selgitusse arve number!

NB! Kui tasute ülekandega, saatke palun meile makse teostamist kinnitav tõend e-posti aadressile kosmeetika@getz.ee, siis saame tellimuse kiiremini täita! Pangalingiga tasumisel pole kinnitust vaja saata!

Kui tellimuse eest ei ole tasutud kolme tööpäeva jooksul, eeldame, et olete tellimusest loobunud ning tühistame selle. Tellimust asutakse täitma peale arve laekumist.

NB! Pärast internetipangas kaupade eest tasumist klikkige kindlasti nuppu "Tagasi kaupmehe juurde". Makse õnnestumise kohta kuvatakse vastav teade.

Toodete tagastamine

Juhul, kui soovite oma esitatud tellimusest loobuda ja me ei ole veel Teie tellimust teele saatnud (tavaliselt postitame 1–2 tööpäeva jooksul), tühistatakse Teie tellimus. Tellimuse tühistamiseks palun võtke meiega ühendust esimesel võimalusel telefonil 5655329 või saatke vastavasisuline e-kiri aadressile info@getz.ee.

Teil on õigus toode 14 päeva jooksul kasutamata ja proovimata kujul meile tagasi saata, kui Te ei ole saadud kaubaga rahul. Tagasi ei maksta tellitud kauba transpordikulu. Tooted palume korralikult pakkida, et vältida vigastusi. Tellimuse tühistamiseks palume saata e-kiri aadressile info@getz.ee tuues välja tellitud kauba nimetuse, arvenumbri, maksmise kuupäeva ning tagastamise põhjuse.

Juhul, kui Teieni jõudnud tooted on saanud vigastada või ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele, saate meie poole pöörduda 60 päeva jooksul puuduse ilmnemisest. Seejärel pakume Teile toodete asendamist või kompenseerimist. Vigastatud toodete puhul katame transpordikulud meie.

Konfidentsiaalsus ja kliendi õigused

Teie isikuandmeid ei avaldata kõrvalistele isikutele, välja arvatud transporditeenuse osutamiseks vajalik info ning vastavalt teie nõusolekule ka Teile eripakkumiste edastamiseks.

Kliendil on õigus pöörduda oma huvide kaitseks Tarbijakaitseametisse.

Soovime Teile meeldivaid ostukogemusi meie veebipoes!

© Getz Eesti AS | +372 6120075 E-R 9.00-17.00 info@getz.ee